Elektritööd
Kui veidike mõelda, võib auto elektrisüsteemi võrrelda inimese veresoonkonnaga, sest kui lõigata autos paar juhet läbi, Te kaugele ei sõida. Kõnealune töö on mehaanikutele üks raskematest, kuna nõuab häid teadmisi elektriseadmetest ja elektroonikaga töötamise kogemusi.
Kuidas käib auto elektrisüsteemi parandamine?
Tavaliselt koosneb seda liiki remont mitmest etapist. Esimene on vea otsimine, selleks viiakse läbi auto elektrisüsteemi diagnostika.
Kõige sagedamini lähevad rivist välja mootori elektroonsed juhtimissüsteemid, juhtimis- või toitesüsteemi andurid, võimalikud on ka starteri või generaatori rikked. Tänapäeval loetakse auto elektriseadmete hulka ka passiivse ohutuse aktiveerimissüsteemid (turvapadjad), valgustusseadmed, nagu näiteks laternad, ventilatsioonisüsteem ja mootori jahutussüsteem.
Kui põhjus on teada, aga see õnnestub leida 99 juhul sajast, võib julgelt väita, et pool remonditööd on tehtud. Seda seetõttu, et edasine remont tähendab näiteks juhtmestiku kahjustatud osa väljavahetamist või parandamist, rikkis transistori või resistori vahetust, mõnel juhul tuleb välja vahetada kogu plokk, mis vastutab autos mingi kindla funktsiooni eest.
Kusjuures tuleb märkida, et auto elektriseadmete hulka kuulub kindlasti ka aku, mida õigeaegselt hooldades või välja vahetades saate auto alati iga ilmaga ja iga kell kerge vaevaga käima.
Ärge viivitage spetsialistide poole pöördumisega, kui avastasite auto elektrisüsteemis rikke. Võimalik, et käesolevas etapis on vigastust mitu korda lihtsam ja odavam parandada.