Mootori remont
Mootori remont on auto parandustööde seast üks keerukamaid ettevõtmisi. Auto mootorit saab võrrelda inimese südamega, sest iga pisiasi võib põhjustada täieliku seiskumise. Selle autodetaili remont nõuab põhjalikku lähenemist, eelnevalt viiakse arvuti abil läbi täielik diagnostika. Kui rike või probleem on leitud, tuleb tellida detailid ja kontrollida nende sobivust teie autole. Vajadusel võetakse terve mootor või osa sellest juppideks. Protsessi lõpus läbib auto uuesti diagnostika, kontrollitakse, kas rike on kadunud ja kas mootor töötab korralikult.
Tavaliselt on mootorit vaja remontida põhjusel, et detailid on kulunud või katki läinud. Mõlemal juhul toimub see autoomaniku jaoks küllaltki ootamatult ja võib tuua kaasa tõsiseid tagajärgi. Meie soovitame kontrollida mootori tööd regulaarselt ja kuulata tähelepanelikult kapoti alt kostuvaid helisid. Kui tekib vilin, krigin või muu ebaselge päritoluga heli, on kõige parem pöörduda teenindusse.
Eriti tahame rõhutada selliseid olulisi mootoridetaile nagu hammasrihmad ja süüteküünlad. Nimetatud detaile tuleb vahetada umbes pärast iga läbisõidetud 70 000 km. Kuna rihmavahetus nõuab iga auto puhul eraldi lähenemist, on väga raske nimetada selle teenuse täpset hinda. Mõnede autode puhul, näiteks nende, mis on toodetud enne 2000. aastat, piisab kapoti tõstmisest, aga uuemates on vaja võtta maha kaitseraud, radiaator, tuled ja edasi nimekirja järgi. Küünlaid on lihtsam vahetada, kuid nende pealt kokku hoida ei soovita, sest iga sekundi jooksul kõrvetavad neid tulised gaasid temperatuuriga üle 1000 °C.